shake humör!

Idag var det SERIEPREMIÄR! Mot Knäred. Och fy tusan va vi underskattade dem. Stod 0-0 i halvlek. Och jag skämdes så otroligt. Jag var så förbannad. Det fungerade bara inte. Det vägrade att gå. Bollen studsade fel och kom på näsan istället för pannen och foten sparka åt fel håll och benen var för slöa helt enkelt. Skit halvlek säger jag bara. Nu talar jag om mig själv, så att inte någon annan i laget tar upp. Anledningen till att jag kanske såg ut som om jag ville mörda någon i halvlek var att jag var besviken på mig själv, noone else.

I andra halvlek ryckte hela laget upp sig! God damn va bra det kändes att vi tog oss i kragen. Nästan direkt skickade Lina iväg en superb pass till Lisa som sprang som vinden och lobbade den över målvakten. Det hann bli 1-1 innan vi skärpte oss och verkligen satte in de där underbara hörnorna Lina slog. Både Jessica och Nancy gjorde varsitt nickmål! Sen gjorde Malin mål också, lilla bruna bönan från Teneriffa. Kommer inte ihåg riktigt händelserna före men fint var det! Och Malin var på plats. Skönt att vi vann tillslut i alla fall. Och 4 - 1 som vinst är inte fel, så det firade vi med vingen. Jag är glad att jag fick spela hela.

Imorgon ska vi fira Frida. Yeaaay! Och jag ska hitta bästa bilden att lägga upp på bilddagboken;) hihi. På morgonen är det träning. Sen ska vi övningsköra. Jag ska försöka jobba matte och sen till Frida kl 18. Jag har faktiskt inte så mycket information om vad som egentligen kommer att hända men det blir väl mat & dans kanske! Jag är på shake humör!

Kommentarer
Postat av: Frida

världens kassaset värdinna här haha ;)
info kommer.. på msn eller ngt (A)
LÄNGTAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback