Sommaren är fixad!

Jag har JOBB! Min sommar är nu färdigställd inför mig och jag vet jag inte kommer vara alltför sysslolös.

image64


Sommaren tvåtusenåtta kommer att få en kick-off start på hultsfred. Där ska vi bara ha det allmänt kul och lyssna på sjukt mycket bra musik. Håkan, Markus Krunegård, Linkin Park, Rufus Wainright, Säkert, Jimmy Eat World, Miss Li, Johnossi, Timo, Billie the vision and the dancers o.s.v. Massa massa massa bra!
Efter det kommer jag vila upp mig i någon dag innan jag åker på ytterligare musikupplevelse för att se Counting Crows i Köpenhamn. Sicken start på lovet säger jag bara!

Sen kommer hela juli antagligen tillbringas på McDonalds. Ja, jag fick jobb på McDonalds i Mellbystrand! Och jag vet vad alla säger man ska inte jobba där, och blablabla, men va fan. Jag tänkte ändå testa det och så får vi väl se! Dessutom behöver jag pengarna till Rom-resa i höst ;)

Efter jobbat en hel del kommer juli månad avslutas med att jag, Sarah Hedvig Elisabeth Pontén, fyller 18! Vilket kommer firas med stort tårtkalas där alla är välkomna! Sen i augusti kommer också Pontus hem efter en hel evighet (tre veckor) i Thailand.

Sommarlovet kommer få en perfekt knorr på slutet när jag, Julia och Lina tar planet (japp, mijlöbov ut i spetsen men jag ska bättra mig.. en dag) till Grekland! Platanias får se upp när vi kommer för sol, bad och supergod grekisk mat. Man bara vet att det kommer bli en minnesvärd vecka.

Sen är sommaren slut och trean börjar, men på något sätt känns det som om en massa kommer vara annorlunda.



well i dont feel better when i'm fucking around,
and i dont write better when i'm stuck on the ground
so dont teach me a lesson casue i've already learned

i dont want what you want, i dont feel what you feel
se i'm stuck in a city when i belong in a field

all our friend they are laughing at us
all of those you love you mistrust
help me i'm just not quite myself

guess i got too excited when i thought you were around
i'm sorry you were thinking i would steal your fire
oh the heart beats in its cage

Kommentarer
Postat av: lotta

man skulle va ung igen.

2008-04-15 @ 19:47:37
Postat av: Hannah

fyfan du, ingen dum sommar! som min förra typ, bara det att du var mycket snabbaer på det än mig :D du kommer få den bästa sommaren ever! älskar dig syster yster puss

Postat av: Frida

GRATTIS TILL JOBBET!
kl 6 på lördag btw, och köp för fan ingen present! vill bara att ni kommer och är glada! xD
ska du till rom också? :O OMG. you must be rich girl :P

2008-04-17 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback