sture på vår

Jag som har gått och tänkt så länge. När blogg har varit nerlagt har jag verkligen velat skriva och har haft tusen saker att skriva om. Dessa sakerna har helt gått ut i tomma intet nu när det i desto fakto fungerar. Nåja.

Jag är lätt påverkad har jag kommit på. Lättpåverkad när det gäller det mesta. Inte nog med att jag kan hela Ica Maxis julsång de hade på radion för ett antal år sedan, utan det kan vara om någon använder ett ord eller uttryck mycket, då hänger jag på. Eller som idag. När jag och Nathalie gick till stan ifrån bussen gick det någon bakom och visslade. Snart kom jag på mig själv med att börja vissla. Menar bara, herregud Sarah. Du kan väl ha någon egen vilja om någonting!


Idag tog jag och Nathalie oss en glass på torget efter skolan. Det har bara blivit så att det är något vi gör då och då. Och turas om att bjuda. Det är på något sätt sådär mysigt liksom. Såhär första vårdagen att gå med en kompis och köpa glass. Smaskigt är det också dessutom. Besvikelsen var dock att de har slutat göra Magnum Double, ILLA!

Har dessutom haft årets första grästräning, kommer väl inte kunna gå imorn, men det var ju fullkomligt underbart! Jag gjorde ju långt ifrån min bästa träning men det var så härligt. Slippa asa sig ner till grusplanen bara för att springa och vara allmänt usel. Varmt och soligt har det varit idag också. Superb! Sture är faktiskt helt sjukt mysigt när det är sommar och vår. Folket kommer ut och slår sig ner på gräsmattan och alla har det så allmänt trevligt och är så glada.

Kommentarer
Postat av: pontusus

och skär sig en skvätt i armarna!

2008-04-01 @ 21:54:35
Postat av: Frida

Va mysigt och gott de lät att äta glass hehe man saknar de undet vinterhalvåret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback