veckeliveckan

JAG ÄR SÅ FUCKING JÄVLA SKIT STOLT SKA JAG BARA SÄGA!

Mitt rasism arbete är i stort sett klart! Denna gången gjorde jag det i en satans god tid så att jag ska kunna orka kolla egenom eventuella stavfel och meningsuppbyggnad och sådant skit som jag aldrig pallar när man gör det natten innan inlämning. Så happy me! Bara lite matte som ska fattas och projektlapp som ska fyllas i. Känner verkligen inte för matte så funderar starkt på att baka någonting. Antingen negerbollar, som jag är sjuuukt sugen på igen fastän jag gjorde i fredags, eller testa den berömda orgasmkakan, har ju faktiskt aldrig provat själv. Kommer nog inte bli desamma i och för sig, Lisa är ju proffset!

Så jag provjobbade igår och det var faktiskt jävligt segt. När det var folk där var det ju kul, när man kunde göra någonting. Men eftersom det inte kom mer än tre stycken familjer så att säga blev det jävligt segt. När man är där för första gången vet man inte heller så mycket om typ vad man kan göra istället. Ska dit idag igen klockan fyra. Tvivlar på att det blir mer idag men LA är nyckfullt! Annars kommer jag kanske hem tidigare än tänkt och det är ju inte heller fel.

Vad händer nu i veckan då? Jo, det är skola som alltid. På måndag ska jag, Hanna och Sofia sammanställa vårat stora arbete med Initia och P'on Games. Världsbäst är vi, bara så att ni vet. Sen ska jag dessutom jobba på kvällen, funderar på om jag ska åka hem emellan och se folket på ungdomsmottagningen (känns som en tradition nu) eller ta en shoppingtur. En shoppingtur där jag bara tittar och inte köper då vill säga.
Tisdag är det träning och fika och förtusan, man får ju bara INTE glömma att Desperate Housewives har säsongsstart! WIHO! Dock är jag aningen rädd att fikan kommer dra över men då får mamma fixa inspelning så jag kan titta senare. FÖR JAG SKA SKA SKA SKA SKA SKA se det.
Onsdag ska vi på arbetsmässa och tycker att mina val känns väldigt bra. Arbeta utomlands, reklamyrken och flygbolag/service ska jag lyssna på. Känns hel nöjd. Vet dessutom att Hanna och jag ska på samma först och sen ska Marcus på samma så det kanske går att slå ihop så man får sällskap med. Sen ska jag börja jobba redan kl 13, ojoj, jag jobbar dag. Vet inte riktigt hur länge men tvivlar på att jag orkar sitta där till kl 9 då. Men, man får ju räkna pengarna antar jag.
Tordag är det seriestart för a-laget, heja heja heja! Jag kommer dock inte vara där och heja utan kommer nog att jobba. Ganska trist att inte komma och kolla men eftersom jag jobbade en gång förra veckan känner jag lite kasst samvete.
Fredag så är det seriepremiär för oss! Heja heja heja! Förhoppningsvis ska jag vara med och spela också. Hoppas hoppas från start, men man vet ju aldrig. Tycker jag gör bra ifrån mig på matcher men inte träningar så ingenting känns speciellt säkert. Funderar på att kolla med Julia om hon har lust att ses då också. Sen kommer ju Pelle hem på lördagen:)
Lördag är det träningen och sen vet jag inte mer än att jag inte ska be mina föräldrar om skjuts någonstans. Jo, justde! Eventuellt är det bakningskväll hos Frida i Kvibille. Jag hoppas fanimej att det blir av för det hade ju bara avrit superkul!
OCH gissa vad som händer på söndag? Jo, det är den tjugonde april och FRIDA FYLLER 18! Grattis på henne! Vet dock inte om, och när vi kommer fira henne men jag hoppas vi får iaf ;) hihi.

Kommentarer
Postat av: Hannah

GRATTIIIIIS! Jga har för ovanlighetensskull inte gjort nåt vettigt alls, precis vaknat med efter en eftermiddagsvila. Ska nog lagamig litta mat. Hörde att det gått bra på brasseriet med, vad ska duha för jobb i sommar egnetligen? :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback