När hela världen står utanför.

Om exakt sju minuter ska jag jobba. Eller åtminstonde cykla till jobbet, det är alltid någon som kommer senare än mig.

Vädret idag är ungefär som jag känner mig. Allmänt helmulet och trist. Vet inte riktigt vad det är med mig nu för tiden, men gillar inte riktigt att vara själv, så därför tvingar jag mig till det. Igår efter ett härligt uppvaknande och jobbande så  var Lina, Julia, Frida och Lisa här på tårta. Det var extremt trevligt som alltid och mycket skvaller som det skas! Fick nagellack och en drinkbok av Frida! Tack babe! I helgen är jag bjuden på födelsedagskalas, men ingen present köpt ännu, spela match och träffa Nathalie för planering av Rom! Dessutom ska det tilläggas att det bara är 9 dagar kvar till Grekland! Och 21 till Rom!

Nu måste jag rusa. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback