And so this is christmas, and what have you done?

Tack David! Äntligen har du gjort det min mamma tjajat om konstant i en vecka om! Nu är bilderna från studentfesten uppe! Där finns det live bilder på min outfit.

Idag är det juldag, festdag för många, men inte för mig. Vi ska fortsätta julklappsutdelningen idag med. Jag och pappa var nyss ute på värsta promenaden i 1,5 h så jag är lagom stolt över mig själv och honom. Igår var julafton som är sådär mys nuförtiden. Innan var det bara förväntan inför paketen men nu är det mer mys och njutning som jag och en vän kom fram till igår. God jul på er alla!

Och här har vi den! Outfiten som blev hatad och älskad!



Kommentarer
Postat av: hilleWillevii

årets tomte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback