Eyes. Hair. Mouth. Figure. Dress. Voice. Style. Movement. Hands. Magic. Rings. Glamour. Face. Diamonds. Excitement. Image.

UNDERBART! Oh denna underbara känsla att kunna ta sig vart man vill och när man vill! Aldrig mer ska jag tigga skjuts! Eller nja.. inte lika mycket i alla fall.

Och väla på första dagen då ju! Våghalsigt eller modigt som en vän sa? Nja, jag säger mer att det inte var speciellt genomtänkt. Jag tror inte jag själv insåg vad det skulle innebära förrän vi var ute på e4an. Ironiskt var ju parkeringen svårast. Och att hitta bilen efteråt.

Idag blev det TK, sjukhuset (första gången i ett parkeringshus och tro mig när jag säger det inte var tanken!) och sen avdroppning i Kvibille. Nu är jag hemma för att packa och ladda. Märkte att jag måste inom rusta eller något och köpa julgransglitter så min outfit blir outstanding. Och eftersom jag har köööööörkoooooooort gör det inget:D


Och det ska erkännas jag är osäker på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback