I am not alone dear lonelyness. You forgot but I remember this.

Här sitter jag och hade tänkt skriva ett litet inlägg om gårdagen. Men eftersom jag fått en ny kommentar som värmer något innerligt kan jag inte riktigt fokusera. Vem är du som känner mig och är så snäll?

Du är ju verkligen en helt underbar människa. Precis en sån som alla tycker om - en unik personlighet, sprallig, rolig, otroligt snäll, smart och ger alltid ett sken av att må bra. Inse det!!

Sådana kommentarer får man ju inte varje dag! Och jag är grymt nyfiken, vem är du?


Och angående gårdagen var det födelsedagsmiddag för Sofie. Jag och massa andra. Jag var enda nyktra och den enda singeln. Men det var trevligt! Efter mat och drinkar körde jag Lina och Tobbe för att sedan bli erbjuden att fortsätta kvällen i Ålstorp. Så jag tog en tur dit för att umgås med mina singelvänner Martin, Micke och Simon. Det var en härlig kontrast då alla var nyktra och alla var singlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback