It's the most wonderful time of the year.

Nu är jag och pappa äntligen klara med årets pepparkakshus! Började kl åttan och sista kristyren satt fem i halv två. God, we're good. Efter förra årets Empire State Buildning skulle det bli en hård nöt att knäcka årets som blev en re-make av Golgata. Jesus färd upp till korset. Bild kommer när jag tagit. Galet trött är jag just nu.

Idag har jag även skrivit en filosofiuppsats (ja, såhär mitt på lille julafton), städat hela rummet (även dammat! Hör ni tjejer?!), bakat extra julgodis till farfar och sprungit en runda. Känner mig stolt. Inte konstigt att jag är lite slut. Nu sitter jag uppe i riktig sittauppeanda och väntar på att resterande familjemedlemmar ska gå och lägga sig så jag kan slå in det sista innan jag tillslut ska sova. Tro mig när jag säger jag kommer sova gott!


its the most wonderful time of the year
there be much misoltoeng
and hearts will be glowing
when loved ones are near
its the most wonderful time of the year

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Usch då :(:( hände det nått speciellt eller?

Jag vet precis hur det känns, men stå bara för det du sa till mig när jag och Marcus gjorde slut. Allt som gör ont för något gott med sig tillslut. Det tror jag verkliegn på nu, jag är så lycklig och jag har en pojk som verkligen passar mig, utan och innan!



Hoppas din julafton blev bra iaf!!! :D:D och att du fick allt du önskade dig?! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback