Jag sålde min själ för tjugo spänn, du åkte dit och köpte tillbaks den igen.

Sicken trevlig gårdag som inte blev för fem öre som förväntat. Grattis Tobbe och tack för en grymt trevlig kväll!


Nej, tiden fanns inte. Tusan också. Jag vill bara ta en resa bort, men man åker ju inte själv. Finns det inte någon vänlig själv som råkar ha 2000kr över och har tiden att åka bort en vecka till Kanarieöarna eller Marocko? Någon? Jag vet det aldrig kommer hända. Men hade varit sådär underbart skönt. Och nej, det är inte en flykt. Det är en paus, ett ställe där man kan reflektera över det ena och den andra. Framför allt ett ställe där man kan vila upp sig. Ladda batterierna. Vilket jag behöver nu när jag trodde jag var i princip klar med julhandlingen och, fel hade jag, när jag räknade ut att jag har fem julklappar kvar att köpa. In my face.

Det där var ju jävla osmidigt gjort hörredudu. Nu framstår jag som en skvallertant som inte kan hålla munnen stängd, vilket jag faktiskt gjorde! Och det stör mig att jag nu kommer få en massa skit, framstå som en skit, när jag faktiskt var tyst. Jag sa ingenting. Jag skvallrade inte. Jag höll det för mig själv. Men du kommer väl aldrig tro mig.

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

visst är det precis så det känns? jag fattar inte hur hon kunde sätta ord på det! Det är sjukt!



Du är inte ensam, jag vill med härifrån! Genast!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback