again and again,

Alltså seriöst, jag är fortfarande helt galet spänd i nacke och axlar efter min senaste övningskörning. Fy tusan va ont det gör säger jag bara. Förstår inte hur jag kunde sitta och spänna mig så mycket. Menar, lyckades ändå missa varenda jävla skylt liksom.

Skolan har varit ganska lugn nu i början känner jag. Känns inte som om jag fått direkt mycket avklarat, och har alla dessa saker som jag måste göra. T.ex ta tag i mig själv när det gäller sommarjobb! Jag måste uppfölja det jag sökt och ringa och kolla läget och söka meeer! Måste verkligen ta mig i kragen så att jag får något. Tänker minsann inte sitta hela sommaren och rulla tummarna, då blir det ingen barskola för mig 2009. Dessutom har vi en jävla pressrelease som vi måste få klara imorgon under multimedian, men det enda jag kan fundera över är vem det är som har fikan. Funderar på om jag ska ta mig återigen i kragen och baka något ifall att det skulle vara min tur. Men jag vet ju inte vad jag borde baka i så fall. Hmm.

Pappa sitter nu och försöker rensa min dator, verkligen på tiden! Min dator brukar ju underhålla sig själv med att pipa helt random och vara allmänt slö och låsa sig, man tappar verkligen lusten att sitta där. Verkligen, dagens i-landsproblem, jag vet, men för tusan. Det är sådana små saker som stör en här i livet.


the first time we ever got a chance to be alone we knew that it was wrong to do
i guess that is why i was drawn to you.
the second time leads to the third, the fourth, the seventh time, i feel so alive
but it wont last, but it is alright.
pleading joy and fading ecstasy here it goes again
sneaking fruit from the forbidden tree, sweet taste of sin.


this time you told me you saw me at the same hotel
you said you knew me well and i had a familiar smell.
you asked me how am i ever going learn to put my trust in you
like you want me to, cause i know what you are prone to do.
accusations fly like bullets do, oh here it goes again
but you know me because you are doing it too


damn i love you but this is crazy, i have to fight you almost daily
we break up so fast and we make up so passionately
why cant we just trust each other? you cant hate me and be my lover.
passion ends and pains begins, i come back


and i am doing it again, i said it would end but here it goes again


each time you call me home in a sweet refrain, saying things will change
you will take away the pain.
then we flashback to the first time you put your spell on me
you envelope me, you feel good as hell to me,
one moment leads to another few, here it goes again.
leaving you is so hard to do, i just cant pretend, cant pretend


i keep doing it again, i am doing it again,
i said it would end but here it goes again.


we are doing it again, oh we are doing it again
we said it would end, but here it goes again

Kommentarer
Postat av: lina

åhh.. vad heter den låten och vilka sjunger den? vill veerkligen veta, så snälla maila ett svar.. =) tack lina

2008-03-09 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback