irritationen är på gång,

Det är helt galet. Jag är mycket medveten om situationen och om hur läget är just nu. Jag vet. Men fastän jag vet så mycket blir jag ändå lika besviken var enda gång. Alltid tar det lika mycket på mig. Känner det lika hårt. Blir lika irriterad och ledsen och besviken och ilsken varenda jävligaste gång. Fy tusan va arg jag blir!
- och nu blev ju verkligen inte situationen på något sätt bättre


Har precis varit ute och övningskört värsta långa rundan. Helt galet lång och känner mig också helt galet duktig faktiskt. Det gick nästan smärtfritt och jag var till och med över 70km/h! Ja, det låter inte mycket men det var stort för mig. Stolt från tårna till hårtopparna är jag! I alla fall upp till hårtopparna på benen.

Tack för igår! En utav de trevligaste kvällarna på länge! Skulle åkt till Alexandra och myst med Zara, Frida och Vivi. Men jag rörde ju till det något otroligt och sen när det stod klart jag kunde så var helt enkelt inte bussarna på min sida. Blev skitsur. Men kvällen gick på och Lina kom hit för att titta melodifestivalen. Vid ungefär sista eller näst sista bidraget dök det upp fler folk som var sugna på att titta. Folket var Tobbe, Micke, Simon och Martin. De skulle ju egentligen dragit vidare mot Halmstad med eftersom Simon somnade och det såg ut som om Micke inte var speciellt långt ifrån, så dissade dem den idén och stannade och spelade MarioKart med mig och Lina istället. Hade verkligen supertrevligt, så tack allihopans!


Man lär sig något nytt varje dag! Och idag har jag lärt mig att bromsa in, har inte jätteproblem med att starta men att stanna och bromsa in har känts som fullkomligt omöjligt före idag.

Kommentarer
Postat av: Ponts^^

haha va du e duktig på o köra =) fåru lära mig sen ju;) haha :D

2008-02-24 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback