Lanzarote

Jag åker IMORGON till Lanzarote, yeeaay! Jag ska erkänna att först var jag inte jättepositiv, hela jag är ju allmänt negativ på fritiden, men nu känns det som en befrielse. Det ska bli skönt att komma bort ifrån regn och slask. Det ska bli skönt med lite sol och värme och inte behöva göra någonting. Har typ halv-all inclusive så får frukost och middag. Tänk va skönt. Vakna när man vill, och då är det bara gå och äta. Inte behöva plocka fram, diska. Sen sola eller shoppa eller bada och sova på lunchen. Sen är det bara att gå ner när man känner för det och äta middag. GOTT! Antaligen kommer jag att kunna rulla hem istället för att ta flyget, det är ju i alla fall mycket miljövänligare.

Jag har egentligen ingenting att skriva känns det som. Vill lyssna på massa musik men har ju inga hörlurar på min dator. Sjukt irriterande. Ja, dagens ilandsproblem jag är mycket medveten om det. Men i alla fall.



lanzarote is the place



where are we? what the hell is going on? the dust has only just begun to fall
crop circles in the carpet, sinking, feeling
spin me round again and rub my eyes, this cant be happening
when busy streets a mess with people would stop to hold their heads heavy
hide and seek, trains and sewing machins, all those years they were here first
oily marks appear on walls, where pleasure moments hung before
the takeover, the sweeping insensitivity of this, still life
hide and seel, trains and sewing machines, oh wont you catch me around here
blood and tears, they were here first

mm, what you say? mm that you only meant well? well of course you did
mm, what you say? mm that its all for the best? of course it is
mm, what you say? mm that its just what we need? and you decided this
mm, what you say? what did she say?

random notes keep falling out your mouth, med-sweet talk, newspaper word cut-outs
speak no feeling, no i dont believe you, you dont care a bit, you dont care a bit
you dont care a bit

Kommentarer
Postat av: Hannah

HA SÅ KUL LILLASYSTER! Och tänk på mig som sitter i ösregn i Kristianstad (som snart säkert koras till världens tråkigaste stad) och pluggar... BLÄ! Älskar dig! puss

Postat av: Frida

yeah, som sagt ta det lugnt ;) och håll i morsan ^^

2008-01-10 @ 19:10:33
URL: http://fridajosefsson.bildagboken.se
Postat av: Anonym

HAhahaha rulla hem!! Det var kul!xD
Ha det så jätte bra! puss!

2008-01-10 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback