Alla vägar bär till ROM!

DEN BLEV BOKAD! Sista ska fixas på måndag och sen är det på papper. Jag och Nathalie drar till Rom den 28:de augusti! Och vårat projektarbete kommer bli bäst, bara så ni alla vet.

Igår var en härlig dag också! Dagen var ganska seg och jag pluggade lite teori och sådant. Sen fem i sex på 324an mot halmstad. Köpte varsinn glass innan vi vandrade och tog plats inför Håkan Hellström. Gratis är bäst men Håkan är nog ännu bättre. Han ägde scenen och kvällen, såklart, och när det var slut hängde jag och Lina med Julia vidare. Frida & Lisa tog ihop med många andra bussen redan kvart i tio. Kvällen spenderades på morfars uteservering med trevligt folk, cider och x antal toalettbesök på Bulls. Kalaskul som slutade med en tupplur på nattbussen hem med Lina lutandes mot axeln. Med systern på besök på golvet låg vi och pratade så slutade med att jag sov halv fyra skulle jag gissa på.


Vaknade av alarmet jag ställt men såg också jag fått sms från Frida H att hon inte mådde bra så vi ställde in dagens planer och jag sov till halv ett. Underbart skönt. Sen har jag målat lite idag, men för jäkla seg är jag. Så ska nog sätta mig i soffan nu. Ikväll blir det ölbrännboll med laget och sen karsefors? Jag vet inte. Vi får se.


Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut
vad jag bryr mig om nu är att du då ser det, hur smutsigt livet blivit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback