Are you lost or incomplete?

Jag tror jag kommit på en av mina stora rädslor.

Jag är så himla rädd för att vara jobbig. Och det är så löjligt av mig så jag blir knäpp. Men ändå så är jag det. Vågar inte höra av mig för mycket till folk eller vara för på om vissa saker eller ställa om samma fråga flera gånger trots jag inte hör svaret bara för jag är rädd för att vara jobbig. Så fjompigt. Galet. Och jag försöker inte tänka på det. Men ändå gör jag det. Driver mig själv till vansinne.


Appropå rädslor så har jag också en otrolig araknofobi - rädsla för spindlar. Idag var jag och jobbade. I garaget såg jag och Julia en av de största spindlarna jag sett ever. Den hade tentakler eller vad det nu heter och allt. Gaddar liksom. Superläskigt. Julia skulle peta på den med ett kvastskaft och se om den var död. Det var den inte. Så nu har vi en megallospindel i garaget som springer runt och ingen kan veta riktigt var. Kanske inte var så genomtänkt trots allt.

Har ett litet seriöst samtal på msn här så känner jag måste fokusera på det nu. Imorgon är det målning i alla fall som gäller!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Du är så duktig med ditt målande! :) och vet du vad, det är bara hm.. 37 dagar kvar! <3

2008-07-23 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback