Den är så grann som ett kaffebord.

Sitter här medan P1 är på hög volym i köket och mamma struttar runt med stege, pensel och målarburk. En hel del svordomar kommer på köpet.

Så småningom ska jag iväg upp till Glänninge och vara publikvärd på landskampen Wales-Turkiet. Ser inte framemot det för fem öre men får helt enkelt hoppas på att jag kan vara publikvärd ihop med någon trevlig människa. Efter det blir det nog promenad. Vi får se.


Jag vet inte riktigt vad resultatet blev. Jag vet inte riktigt vad jag ville att det skulle bli heller, jag förstod inte riktigt det där alls. Jag är så himla trött nuförtiden och när jag är trött får jag en massa störda jävla tankar i huvudet. Vad vill jag egentligen? Vad vill jag med mitt liv? Bryr jag mig för mycket om vad andra tycker och tänker? Och varför gör jag det? Egentligen är jag i ett sånt skede då jag borde lägga all tid på mig. Fokusera på mig själv och känna efter så att allting med mig känns bra. Men jag bara kan inte. Istället vandrar tankarna iväg till en massa andra. Och det är precis sånt som kommer göra så att jag bryter ihop. Jag har redan haft ett break-down och jag vill inte ha fler nu.

and if you have a minute why dont we go?
talking about it somewhere only we know



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback