Håll om mig är vi någonannanstans? Kanske aldrig mer än med mig än om vi var någonannanstans.

Japp, jag är lat latare latast!

Nu har jag ca 40min dötid. Skulle kunna börja måla nu istället för kl ett men näää. Det känns så onödigt av någon anledning! Så istället sitter jag är med min kopp té och drygar. Fått svar från Little Italy att de hade ledigt! Och de billiga flygbiljetterna är kvar! Ska det bli en Rom-resa bokad idag kanske? Det blir jäkla tight för mig dock. Kommer hem 23:de och åker den 28:de. Men i can make it! För det kommer ju vara så kul alltihopans!


Igår var det första träningen sen sommaruppehållet och mina vader känner det vill jag lova! Gör aningen ont att gå i trappor så ska bli spännande att se hur jag klarar mig ikväll. Två saker är säkra, och det är att jag inte ska få problem att andas av någons jävla armbåge. Och jag ska inte få en Karl-Hampus telefonnummer. Bussen för laddning och pepp inför Håkan går 17.55 från Laholms Busstation. Be there or be square!

Snart börjar Hem till gården som jag måste se. Då ska jag även ta frukost/lunch, även kallat brunch. SEN ska jag dra igång med målningen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Äh livet är som en motorväg, går i 110 hela tiden tills den blir en jävla stau så står man där skituttråkad och gör ingenting alls. så passa på när det är fritt ;P Hahah poetisk bigsis du har du! HA SÅ SKOJ PÅ HÅKAN BRÅKAN! älskar dig puss

Postat av: nathalie

ROOOOOOOOOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

2008-07-19 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback