I drew a line, a line for you. Oh what a thing to do.

Jag kände mig väldigt ... Carrie fast i ballerina, när jag gick hem från bussen genom stan. För en gångs skull hände det riktigt mycket på torget. Allt såklart i förberedelse inför morgondagen då det är stadsfest, LA's event of the year, och femtio kronor kostar det!

Var i halmstad och såg återigen Sex and the city filmen. Denna gången med Nathalie. Och det var precis lika bra nu, om inte ännu bättre! Och jag var närmre till tårar kan jag säga, fattades bara. Nu sitter jag hemma igen, mamma och pappa är ute i halmstad med vänner, och är faktiskt riktigt trött kl 22 en fredagskväll. Har räknat ut att sen i lördags har jag sovit i snitt 4-5 timmar per natt, och sen då jobbat i 8... Så har väl en anledning. Imorgon är det Liseberg och då ska man vara pigg!

När jag gick genom staden hade jag så mycket bra tankar som skulle kunna bli en riktigt bra skriven blogg. Men det är så fort jag sätter mig ner och kommit in, då är allting lika fantasilöst och grått som tidigare. Förstår inte detta. Får ta med mig block och penna så jag bara kan sätta mig ner på plats och skriva ner alla tankar. Det hade varit något! Men med min självkritik hade jag väl slopat det ändå när jag läst igenom det en andra gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback