Mississippi kan vänta på en bättre dag, men inte jag

Idag har varit en duktig dag!

Jag har varit på banken, fixat Visa och Leg. Så nu väntar ytterligare tre bankbesök...  Sen satt jag på trafikskolan i i alla fall 1,5 h om inte 2h och pluggade. Sen hem och bakade muffins för att spela trafikmemory med mamma. Dessutom hann vi med ett litet snabbröj på mitt rum. Sen har jag suttit här och pluggat ännu mera teori. Känns inte som det direkt fastnar men med tiden ska det gå hoppas jag! Kommer vara fett nervös när det gäller dock.

Dessutom fick jag även sms från någon jag inte hört av på galet länge. Bulan själv! Han var nämligen på gothia nu och tyckte man fick höra av sig när man var i göteborg! Det var en trevlig överraskning! Sen har dagen idag varit ganska chill, sådär som första dagen på ens semester ska vara. Imorn ska jag jobba uppe på Glänninge. Kommer antagligen suga menmen. Har en hel del att fixa och göra nu.


tears streaming, down on your face
when you lose something you can not replace
tears streaming, down on your face
and i will try to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback