Behöver lite kärlek från fel sort och sympati ifrån fel håll.

Har varit vaken i exakt 53 minuter och kan redan säga att det är inte min dag idag.

Inte nog med att jag, såklart, inte sovit speciellt gott (minns inte sist jag faktiskt gjorde det). Brände tungan på téet. Har ont i magen. Och när jag borstade tänderna tog jag ansiktsrengöringsmedel istället för tandkräm. Yummy. Är spänd på att se hur den här dagen utvecklas måste jag säga. Spänd på att se hur den slutar.

Jag har bestämt mig i alla fall! Jag ska sluta fega! Jag ska sluta vara rädd för att visa vad jag vill här i världen! Sluta analysera och tänka på hur saker och ting kan tolkas. Jag ska bara vara jag och jag ska trivas med det!

DESSUTOM har Counting Crows ställt in sin konsert den 18 juni! Alla skandinaviska konserter är inställa pga tidsbrist. Tycker det är riktigt illa. Menar okej, de kanske har det stressigt men va fan. De kan ju ställa in någon från skandinavien och sen någon ifrån resten av europa? Så sjukt illa. Dessutom hade vega.dk inte gått ut med det mer än att det står på hemsidan, alltså inget mail eller något. Kul om man åkt dit och stått där utanför dörrarna. FAN jävla mög piss.

Kommentarer
Postat av: Frida

attans skit med konserten :/

men du har ju massa annat toligt ändå! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback