Cause if you think love will come towards you like a warm summerbreeze you've got your head among the clouds and you will never be free

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, även om det är dags för en uppdatering om allt. Men på något sätt känns det ibland lättare att skriva när man är deprimerad eller allmänt nere. Just nu är jag varken eller. Jag mår riktigt bra. Om man bortser från att hostan blivit värre och jag somnar där jag sitter. Så istället för att skriva ett långt inlägg utan någon inspiration så bjuder jag på en låt och lovar att uppdatering om midsommar och helgen kommer att komma!


if you dont feel the way i do it dont matter, cause i'll never know how you feel
but if you do then sure i'd be flattered, in my mind it's all different anyhow



Kommentarer
Postat av: nathalie

Bruden! Vi måste ses en dag sen när jag är frisk. ta en fika och snacka reseplaner. vad sägs? :) <3

2008-06-24 @ 19:57:39
Postat av: Sarah

DET SKA VI! <3

2008-06-25 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback