Du har lämnat mig på den jävligaste av platser.

Nej. Nu är jag på riktigt uselt humör. Och med all rätt borde man inte skriva blogg då. Men jag behöver skriva lite. Jag kan inte beskriva varför jag är på ett sådant humör, jag bara är. Och det suger. Att det kan vända såhär snabbt. Bara vända sida i en bok. Flippa ett mynt. Vända sig om. Höger istället för vänster och jaa.. URGH vilken dålig Sarah det är som sitter här nu. Negativ jäkla människa ska jag säga dig! Kan inte riktigt se, the bright side i det hela om vi säger så.

Och morgondagen blir aldrig klar. Hur många sms eller hur långa telefonsamtal man än gör så blir det inte klart. Jag, som är som sagt extremt negativ nu, känner bara för att skita i allt. Sitta hemma och rulla tummarna och glo på en svart tv. SÅ dåligt humör är jag på. Att jag till och med kan tänka mig kolla på en svart tv ruta. Det är inte illa gott folk!

Tur det finns musik som gör en pepp på att leva livet ändå!


Kommentarer
Postat av: Frida Josefsson i Laholm

wohoo, sommmarlov snart!

ska du festa massa i helgen? ^^

2008-06-04 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback