I wouldn't if I were you, I know what she can do

Jag är så otroligt trött nuförtiden! Armarna är spagetti! Fötterna bara värker och värker!

Men trots värken så tog jag ju på mig högklackat under gårkvällen då Frida sagt "Vi måste klä upp oss! I alla fall högklackat!". Där stod jag och vänta och möts av en Frida i gladiatorsandaler och en Lina i ballerina med öppen tå. Heja högklackat. Tur som det var kom Lisa, en aning sent som fint folk ska, och hade högklackat. Vi var plågade ihop. Efter en vegetarisk planka, väldigt smarrigt förutom den läskiga konsistensen på championerna, så gick vi till bio. Sex and the city! Möttes av ballonger och fjäderboa och cosmopolitan. Och sen en underbar film. Vi saknade dig Julia!


Det har inte blivit mycket sömn på senaste. Men det gör absolut ingenting. För jag har haft en supertid nu de senaste dagarna! Orkar faktiskt inte skriva om midsommar och helgen och allting men det har verkligen varit underbart kan jag säga. Och att jag är trött får jag skylla mig själv för!

Grabbarna Grus är nu på Mallorca. Och nej, jag är inte aaaaaalls avundsjuk när man får ett sms där det står att de har 28 grader, har precis vaknat och ska äta frukost sen till poolen. Låt mig tillägga att när de precis gått upp är det närmare min lunchtid. Bastards. En annan är ju så sliten efter jobbet så hon går in i duschen med trosorna på. Ja, jag glömde bort att ta av mig dem.


När man jobbar går det runt mycket tankar och låtar i mitt huvud. En låt som återkommer är denna, jag vet att i alla fall Frida och Lina känner igen den sen vi provkörde Linas moppe. Minnen minnen.

Kommentarer
Postat av: Frida

jaja, men jag kunde faktiskt inte ah högklackat till den klänningen ;)

sicka gnällspikar ni är haha :P

Postat av: Pontus

HAHAHAHA, trosor in i duschen, de e bara du som klarar av det.

2008-06-25 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback