It's hard to say you love someone, and it's hard to say you don't

Jag känner mig så en hemsk människa. Och jag har så dåligt samvete. Jag har sådana skuldkänslor. Och jag känner mig råelak.

Jag svarade inte. Jag hörde inte av mig. Jag bara läste och så låg jag där. Rätt som det var grät jag. Jag visste bara inte vad jag skulle göra. Allting känns bara.. Jag vet inte. Jag bara låg där och .. var.. Kunde inte sova mer. Vaknade kl 8. Somnade kl 2. Ingen sovmorgon här inte. Jag vet inte vad jag ska göra.


Shoppade bort större delen av mina skuldkänslor och de ersattes med ångest. Så här sitter jag nu med ångest och skuld. Snart kommer Julia. She brightens up my day always. Igår var Lina och Lisa här också, de är oslagbara. Inget knäred ikväll. Allting sket sig och kan ärlig säga att jag tappa humöret för det också. Myskväll med mat och goda vänner istället.


Forgive me first love but i'm tired
i need to get away to feel again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback