Party with my pain

Jag har utvecklat en ny fobi, världens ettrigaste små kryp som är överallt och i mängder. Myror!

När vi rensa rabatter idag jag och Julia och det bara kom upp typ tusen myror överallt! Helt otroligt sjukt psykat läskigt! Jag stampa runt som bara den. Usch. Tog till och med spindlar (hör och häpna!) med mer lugn. Dock inte flugan med röda ögon och zebraränder. Uhh.. Creepy shit. Vi har avklarat vår första jobbvecka dessutom! Bara tre dagar i och för sig men det var en mjukstart! Och tack för det för mina ben är svaga och armarna skakar. Imorgon ska vi till Helsingborg!

Så var det ju HULTSFRED! Oh no, jag har inte glömt. Det var en underbar vecka med grym grym grym musik och massa härligt folk! Träffade dock inte Elina, vilket var aningen irriterande men jag hade ögonen på camp Halmstad de få gånger vi gick förbi faktiskt. Mest negativt under hela veckan var under veckans höjdpunkt, HÅKAN HELLSTRÖM! Då får jag en armbåge på revbenen och det gör så ont att andas så jag kunde inte "leva ut" så mycket som jag ville. Men party with my pain, jag hängde kvar resten av kvällen trots andningsproblem! Citaten är många. "Jag bryr mig inte", "Du måste raka dig jävla djurjävel", "Så att säga" och "Tusan Makedonien". Som sagt, en fulländad vecka! Tack Hanna och alla andra!


Snart är det midsommar, alldeles runt knutan, och som det ser ut blir det hos Simon med trevligt folk, god mat och snapsvisor i mängder! Funderar på om jag ska vara så engagerad så att jag till och med gör häften. Kanske är överdrivet. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: pontus

låter som om någon har en bra midsommar framför sig iaf

2008-06-18 @ 19:06:47
Postat av: Emma

Helsingborg.. händer däär? :)

2008-06-19 @ 00:55:36
Postat av: Hannah

ojojoj det såg inte helt fel ut med en öl i handen på hultan! jag vill se alla bildorna när jag kommer hem, vilket jag gör IMOGRON!!!!! puss älskade lilla syster!

Postat av: Sarah

Hände inte så mycket i helsingborg tyvärr. Blev helsingör istället, jag hade missuppfattat:P

2008-06-22 @ 14:59:24
Postat av: Emma

Ahaa :P haha det kan va nice det med :)

2008-06-29 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback