Jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen, och jag tror jag måste starta om på nytt.

Igår satt jag och peppade som fan till Hultsfreds egna radio.

Blev helt galet pepp på det. Och det var jag för bara trettio minuter sen också. Nu känns allt lite ... mediokert. Inte att jag ska till Hultan, det längtar jag ju satan till. Känner lite att jag behöver komma bort. Men låg ute och solade och så blev jag återigen så osäker. Osäker på allting. Jag måste nog dra mig bort och försvinna lite. Det är något som inte stämmer och hur jag än gör blir det inte bra. Det känns inte bra. Snart ska jag bort.

Jag sov riktigt gott i natt. Det var länge sen sist ska jag säga! Hade en helknäpp dröm som samtidigt var supermys. Hade besök, fast jag bodde i vårat gamla hus. Sen var det som om jag mitt i drömmen kom på att "Fan, jag bor ju inte här längre" så då var det i vårat nuvarande hus. Som sagt, lite knäpp. Den involverade dessutom volvet och handstående på axlar. Som sagt. Ganska knäpp. Men jag gillade den. Sov hela tiden tills klockan ringde! Oh jag behövde den.




och jag drog mig själv för dig i smutsen och folk log åt mig, bakom ryggen
"titta på den där clownen hon är alltid sådär"
och du så vacker att sinatra skulle ha fallit vid dina fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback