Egypten,

Jag förstår inte varför jag får mail av en Ola Svensson där det står att han ska tävla i andra chansen på lördag, missa inte det! Jag förstår självklart det inte är Ola i egen hög person som skickat ett mail till mig som inte ens avgudar honom, men varför får jag det ens från någon reklam massmedia utskick? Har jag någonstans uppgett att jag bryr mig om honom? Nej, livet är ett mysterium.


Och ikväll, tonight, så reser vi iväg till Egypten! En hel vecka bara bort ska bli så underbart! Tobbe berättade dessutom att de hade ju internet på hotellet ifall att jag skulle bränna mig. Tack, good to know. Dessutom är det ju all inclusive, undrar hur många gånger jag egentligen har sagt det nu? Och jag ska äta massa massa gottigottgott. Mest frukt är planen. Aerobics eller joggning varje morgon med. Vi får väl se hur det blir med allt. Ska bli skönt i alla fall.

Idag kom Julia och Lina in med. Julia, den sötaste underbaraste som hon är, hade hittat ett par Hollywood-solglasögon som jag snackat om och köpt dem! Riktigt fynd måste jag säga, och hon är ju så söt som ens kom att tänka på mig. Blev överlycklig! Tack stumpan!<3 Jag bjöd på tårta och vi snacka massa skit. Jag plockade lite med packningen också. Julia cykla vid 20 och Lina vid 22, och det var så himla kul att hinna ses innan jag åkte. Tack ni:)<3

Jag tror jag har fått en gnutta resfeber dessutom. Tror jag kommer glömma tusen saker också. Lika bra jag går upp en timme tidigare imornbitti, har massa att göra. Jag tror det är fullkomligt onödigt för mig att ens gå och lägga mig om jag ska vara ärlig, Äh, vi får se hur det hela barkar! Om bara Pontus kunde svara en på msn. Nåja, han spelar väl..



Så ha nu en underbar tid allihopans och vi ses snart igen! Kommer sakna er även om jag bara är borta en vecka.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej. Jag råkade halka in på din blogg och såg att du åkte till Egypten, makadi palace igår kväll. själv ska jag åka dit i maj. du får gärna slänga iväg ett mail till mig när du kommer hem o berätta hur det var!! :) /Åsa

2008-03-07 @ 13:19:07
Postat av: Frida

kom hem för faaaaaaaaan!

2008-03-13 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback