fuck this,

Kanske världens minsta sak. Eller näst minsta i alla fall. Skit samma. Blir riktigt jävla skit ledsen i alla fall. Och ja, jag skriver i min blogg att jag blev ledsen eftersom det är min blogg och jag kan, får och vill skriva vad jag vill.
Och just nu är jag allmänt ledsen, nere, negativ och deppig så om mitt inlägg här lutar åt det hållet är det inte så konstigt.


Gick upp tidigt idag, dum i huvudet som jag är, så jag skulle hinna med allt jag hade planerat. Men tydligen hade idiotiska jag missuppfattat den största utav mina planer, så nu sitter jag här med hur mycket fritid som helst. Vilket suger rumpa, eftersom det visar att jag borde jobba matte nu när jag har tid. Tänkte slippa undan det men eftersom det som jag så jävla korkat missuppfattat ändå inte blev av har jag ju nu tid, all tid i världen. And i hate it.

Kan bara inte släppa det så lika bra jag går och utagerar min sorg och besvikelse någonannanstans.

- och om du läser det här så känn inte dig skyldig eller att du behöver kommentera, det är bara jag som är dum i huvudet och misstolkar allt tills det blir förväntningar för mig.

Kommentarer
Postat av: Pontus

va ju faktist mitt fel=/ trodde inte vi skulle ses tidigt, förlåt älskling:/

2008-03-04 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback