halvstång

hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad


Tittar jag ut så ser jag en flagga som sitter på halvstång. Har dock ingen aning om varför, har inte koll på saker alls längre. Innan idag blev jag så oerhört frustrerad. Jag har alltid kunnat, jag har alltid vetat hur man ska göra för att lösa, hitta svaren. Lösningarna på problemen. Men det går bara inte längre. Det tar fullkomligt superstopp och man blir så förbannad. Ja, jag hatar att inte kunna helt enkelt. Fullkomligt avskyr det. Men ska ändå ta mig i kragen och fixa allt som ska fixas idag. Ja det ska jag. Kan kryssa av handlingen från listan i alla fall. Bara ungdomsmottagningen och väntan på min pappa. Jag vet jag kan så det ska gå!

Imorgon ska jag, Julia och Lina iväg till helsingborg på shoppingtur! Som tur är har jag precis fått min lön så nu kan vi hålla hög nivå på shoppingen! Eller åtminstonde jag ;) Hoppas att de har allting på H&M som jag vill ha i katalogen. Men man ska inte hoppas eller önska, det är så man blir besviken. Tro mig, jag vet.


Helknäpp börjar jag bli också p.g.a all Scrubs jag tittar på. Men det håller humöret uppe och ibland är det allt som behövs. Ja, jag är en Scrubs-nörd. And I'm proud of it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback