the supremes,

Måste ju säga att denna dagen har inte alls blivit som tänkt. Nu är jag hemma en snabbis, ska snart på bussen återigen som ska ta mig till Halmstad och jobb jobb jobb! Jag klagar absolut inte på mitt jobb, lite OB hade dock inte suttit fel. Sen blir det hem igen, vet faktiskt inte varför det inte blir att jag sover hos Pontus. Vi sa bara att vi tar det imorn helt enkelt. Jag vet inte. I alla fall var det väl lika bra för nu kan jag få lite pluggat inför mitt matteprov på onsdag. Dessutom ska jag få lite bakat så jag kan ha med mig fika på multimedian, inte färnt att bara några fixat ju. Så ska helt enkelt lätta på mitt egna samvete.
Dessutom kom vi tjejer på att ha en bakdag då vi allihopans bakar ihop, kolla på film och äter upp allting! Låter väl härligt? Jag fick även inspiration, så, på min 18 års födelsedag, eller helgen därefter, blir det tårtkalas! Jag ska baka minst 5 olika tårtor. Går redan och klurar på vilka dock.

Sitter här och lyssnar på The Supremes. Försöker hitta en låt jag hörde på Singing Bee igår, men minns ju inte alls vad den heter eller hur den går eller något. Satsar på att jag kommer känna igen den när jag hör den. Men jag vet inte. Vi märker väl. Har än så länge lyssnat egenom minst fem låtar som inte vara den i alla fall. Men erkänn, fy tusan vilka röster de har!


Snart så åker jag också! Imorgon är det studiedag och jobb som gäller. Onsdag är det skola, förhoppningsvis lite ihopstötning med Lina och Julia, även om det blir kort, och packning. Ska ju upp mitt i natten nu igen. Flyget går på precis samma tid som förra, och samma flygplats också dessutom. Blir väl upp vid tretiden något. Well, I aint complaining. Ska blir så skööööönt!

Jag blir så förbannad på mig själv. Vad är det för fel på mig? Jag har tankar och känslor jag hatar. Jag vill inte känna såhär och blir bara mer och mer arg på mig själv. Och jag kan inte hjälpa det. Man kan inte välja sina känslor men detta ska jag allt bli av med! Tänker helt enkelt inte gå och bli en sån person. No way, never.


ÅÅH JAG VILL LEVA PÅ 50- 60 talet!


Kommentarer
Postat av: Hannah

PAX ATT KOMMA OCH SMAKA PÅ TÅRTORNA FÖRST! Och du får ha det så jäklarns bra i egypten, jag sitter hemma och försöker få pli på en massa bångstyriga sexåringar! Puss kära syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback