Aint it good to know that you've got a friend when people can be so cold?

Här sitter jag med plastfolie om benen.

Japp, resultatet blev så lyckat sist så jag kände mig tvungen att göra det igen. Helt enkelt hoppas jag på babyben när det är klart. Dock märkte jag när jag rakade benen att jag hade ett sår jag rakade rakt över, aj. Nu dessutom är det insmetad med body lotion och plastfolie som verkligen trycker in krämen i såret. Känns skumt. Kan nog inte varit sådär jättesmart kanske.

Om någon timme ska jag vandra iväg till Osbeck och hälsa på. Vet inte om det bara var Lina som hade håla men so may it be. Ska få lite uppdatering om kvällen också. Sen ska jag hem och hjälpa till i hushållet. Eller i alla fall städa mitt rum. Det är ett måste, går dessvärre inte att undvika längre. Ikväll blev det inget madison utan antagligen grillkväll med tjejerna. Sen har jag en del saker som bör bli gjorda nu i helgen. Funderar på om jag ska jobba något nästa vecka också, eller om jag helt enkelt ska skita i det. Är sista veckan innan hultan och innan sommarjobbet på Laholms hem!


well you may throw your rock and hide your hand, working in the dark against your fellow man
but as sure as god made black and white what's done in the dark will be brought to the light

sooner or later god'll cut you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback