Flera saker på en och samma gång.

Jag har klippt gräsmattan, så jävla bra är jag!

Det krävs en tjej alltså. Jag kunde hålla koll på gräsklipparn, gräset, sladden och min bikinitopp samtidigt. Killar kan ju bara göra en sak, eller hur det nu var;) Snart ska jag upp på stan och träffa nathalie för glass och snack. Ska bli trevligt som alltid. Ikväll har jag dock ingen aning om vad som händer. Antingen hemma helt själv eller med Lina. Vi får se helt enkelt.

Jävla skit McDonalds. Hur svårt ska det vara att få tag på en människa? Jag ringde i måndags, nej då jobbade hon inte. Tisdags, nej då var hon sjuk. Fredag, nej först var hon inte på plats och sen sa de att hon skulle inte jobba alls idag. VA FAN ÄR DET HÄR?! Nu bajsar jag snart snett på allt säger jag bara.


so much to love, so much to learn
but i wont be there to teach you
i'm sorry i didn't mean to hurt my little boy
so goodnight, i hope that things work out all right

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar; Jaa! :D:D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback