Fredag

Jag har ont i min fot också.

Det är helt sjukt. Igår lite senare så märkte jag att jag hade ont på flera tusen ställen! Under foten, mellan hälen och hålfoten, gör det superont. Förstår inte riktigt, men måste ha trampat på något konstigt när jag var ute och vandrade barfota, dumt kanske. Men whatthefuck. Fick ju en socka sen så;) haha. Är öm i tinningen också sen jag slog i huvudet i en stol. Det var ren och skär klantighet när jag skulle visa mina vikingskills. Faktiskt. Sen hade jag träningsvärk. Hur fan kan jag ha träningsvärk? Nej, den förstår jag inte. Stod ju inte direkt och sysslade med styrketräning, aja, det får väl vara bra ändå. Jag lever och jag mår bra.

Igår kom Lina och Julia frammot kvällningen och vi hade liten knytis. Lisa mådde inte bra och Carro fick inte skjuts. Frida är ju i sthlm så henne frågade vi inte ens;) Men det var oerhört mys ändå. Julia köpte glass, jag hade köpt kakor och lina bakat bullar så vi snackade, smaskade och sjöng kvällen lång. Dock var alla tre ganska trötta så det blev ju ingen sen kväll men väldigt trevlig!

Idag var jag jätteorolig över hur jag skulle må när jag vaknade. Jag trodde jag skulle få återfall, om vi säger så. Men nej, jag vaknade, kom på att jag var inte sugen på frukost riktigt än så tog mig en kofta och skor och gick på promenad. Det var en utav de skönaste promenaderna jag tagit på länge! Inte en sån långis jag brukar ta utan en lagom runda, så när jag väl kom hem igen var jag hungrig. Nu gör jag allting för att slippa jobba matte, men får väl ta mig i kragen så småningom.

Det är en konstig känsla jag har, men den är ändå ... ja. jag vet inte vad jag ska kalla den men ... bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback