How do you wake someone up from inside a dream?

Jag har haft tre lektioner hela denna veckan.

Måndag, matte, tisdag typ ledig. Onsdag, engelska, torsdag samhälle och idag missade jag historian, den var bara i tjugo min och jag var tjugo minuter sen. När jag kom gick jag, Elina och Pontus och kollade på teater med de som hade teater individuellt val i tvåan. JÄVLAR VA DUKTIGA DE VA! Jag var nära till tårar flera gånger säger jag bara! Sen umgicks med Frida och 324an ut till industrigatan och handlade på Willys på hemvägen inför helgen. Blir nog inte LFK-fest, hinner inte och känner inte alls pepp för det. Så istället eurovision innan strand!

Glömde berätta sist, något som jag hade väldigt kul åt. Nathalie. Hon är bra hon, för hon är lika knäpp som mig. Oftast i alla fall. Som när hon skulle berätta att hon tagit vaccin mot Hepatit C och "röda hund" som hon fick för sig att det kallades. Jag, som aldrig har hört talas om röda hund (Frida har berättat nu att den faktiskt finns), började fundera på vad hon menade. Nathalie också. Hon syftade på gul sot. HAHAHA. Inte ens en färg rätt. Låter jäkla segt när man berättar men kul var det! xD


Det finns inte mycket som jag hatar i denna världen, men våran toasits är en av dessa sakerna! Jag blir knäpp varenda gång jag ska kissa! Inte nog med att den hepp snepp kan hamna snett, nejdå. Utan själva locket fäller ner sig när du sitter där. Alltså slår en rakt i ryggen. Det är inte kul. Det gör jäkla ont! Så jag får helt enkelt lära mig att stå upp och kissa för att slippa dessa ryggskador.

image68

Ni ser hur snett det är.

Kommentarer
Postat av: Carro

en kossa:O
jag hade blivit rädd haha.
Ses imorgon på strand hoppas jag...

Postat av: Nathalie

HAHAHHA. visste du inte att röda hund fanns? HAHAHAHHA. det gör ju det ännu roligare :D vi är typ lika knäppa du och jag. Grattis till vinsten btw :) nu ska jag spela match, askalasbakis! woohoo!

2008-05-25 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback