I wanna get lost in your rock n roll and drift away

Ja, jag vet att jag redan har uppdaterat så gott som två gånger idag, men är t v u n g e n att avreagera mig!

Jag blir så trött på människor. Alla är bara så rädda för sitt egna skinn! Så länge allting är bra eller så länge de är glada då är resten lugnt. Bara de har kul, bara de har allting klart för sig, så är resten en biff sen! Det kanske bara är jag som är en sån omåttlig mes. Nog för att vi alla är egoistiska, det förnekar jag inte, och jag försöker inte få mig själv att verka oegoistisk, världens lilla ängel, för det är jag inte. Men jag tänker som fan på andra, så att ingen blir left behind eller outside, in the cold. Jag förstår inte hur vissa kan vara så helt och hållet uppe i sig själva! Det enda de behöver fixa är för sig själva. Är det någon som inte har riktig koll eller inte riktigt är med så försöker jag få med dem, så ingen blir off. Jag tycker i alla fall att jag försöker det. Det är vad jag vill åstadkomma, för att stå utanför och känna sig helt offside, det är fan ingen rolig känsla. Det vet väl alla? Åtminstonde alla vi som en gång varit där.


BLÄ på allting känner jag bara just nu.

Kommentarer
Postat av: frida

Känner också blä på allting nu !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback