I'm never gonna dance again, guilty feet aint got no rythm.

Nu sitter jag med min kopp te och bara väntar på att tiden ska gå.

Igår var jag med pappa på bio, Indiana Jones var det, och den plus popcorn plus dricka var gratis. Haken var att man fick lyssna på Acta kapitalförvaltning prata om sig själva. En del var väl helt intressant, men känner mig lite väl ung än. Filmen var helt okej, precis som alla filmer i den genren. Förstår inte varför allting alltid måste bli förstört när man lämnar placet. Men som sagt, en del saker ska man kanske bara inte förstå.

Väl hemma var det lite Sex & the City och sen samhällsläsande. Den jävla skiten fastnar verkligen inte i mitt huvud. Kommer gå käpprätt åt fanders idag på seminariet. Tänkte ju ta och läsa lite nu innan bussen. Men så fastnade jag här, som vanligt. Från att jag vaknade igår till att skolan tog slut var rent ut sagt skit. Och jag mådde likadant. Men sen gick det ändå någolunda uppåt och resten utav kvällen var positiv, jag var positiv. Däremot svider det lite att mina gratis sms är slut, inte vant mig vid det så när jag väl sätter igång och smsar rinner ju pengarna iväg. Nåja, har ju bestämt mig att fixa nya snart ändå så.


Här är den gott folk! Vodka - Maltas Eurovision som inte gick vidare till finalen ens. Men jag gillar den!
(ja jag är sjukt stolt jag äntligen har luskat ut hur man lägger in youtube-videor!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback