Måndagsstart

Nu är det måndag och jag har haft ett prov jag inte visste jag skulle ha!

Igår var det jobb och soool och plugg för hela slanten! Idag är jag superpigg för har bara sovit tre timmar i natt. Vaknade tjugo över två och kunde bara inte somna om. Och tjugo över sex ringde klockan. Hell yeah, världens längsta natt ever. Låg och skrattade åt mig själv för jagkom på mig själv att tänka så jäkla sjuka saker, äkta Sarah-spirit.

Idag kommer jag till skolan och man står och pratar som vanligt. Sen 8 minuter över 8, 2 minuter innan vi börjar avslöjar Sofia att vi ska ha prov på MDK. TACK FÖR DEN IA OCH MIA! Låt oss säga att det gick ok.
- Jag hittade på ord som inte fanns
- Ritade en bild som inte ser ut som en bild
- Skrev saker som hade 0 att göra med det jag skulle skriva

GO SARAH!

Nu ska jag nog om en timme på tillbaka mitt matteprov, det där då jag hittade på vad en komplementhändelse kan vara. Kommer nog aldrig glömma i 9an när jag fick beröm för jag var duktig att hitta på egna svar. Faocorta, jag har fått höra den ofta. Och handikapplingar. Vissa saker glöms aldrig. Som Joels Andorra. Där de frågade om ett grannland till Sverige och bilden visade en norsk flagga.


Kommentarer
Postat av: Frida

HEJA JOEL! ;)

2008-05-05 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback