Oh the people i've met are the wonders of my world

Stämbandsdysfunktionalitet. DEN DU!

Ja, har precis skrivit en superlång förklaring på bilddagboken så för en gångs skull blir det den korta verisionen här. Spelade match, nickade in i en tjejs bakhuvud, jag mådde illa och fick åka till sjukstugan. De tänkte inte så mycket på mitt huvud utan mer på att jag hade seriösa problem med att andas. Så de fick ringa en ambulans som kom och körde mig till akuten i halmstad. Det var blåljus och de körde snabbt OCH de körde emot rött! Jag har alltså åkt emot rött, lagligt!

Inne på akuten så hade inte min andning blivit något bättre så de sprutade näsbedövning och körde ner en slang genom näsan ner i strupen för att se om något var svullet. Det var helt seriöst det obehagligaste jag varit med om någonsin! Inget var svullet eller fel mer än att struplocket stod och slog så det täppte till luftvägen. Han hade inte varit med om det förr han heller så skulle iväg och ringa en överdoktor. Under tiden fick jag vänta och när han kom tillbaka fick jag lite lugnande. Det hjälpte helt otroligt. Jag blev så himla trött. Andningen var väl inte på topp och jag lät fortfarande helknas med efter någon timme blev det bättre. Visade sig jag haft stämbandsdysfunktionalitet, vilket är typ kramp i stämbanden. Plus att jag hade det där med struplocket.

Fick i alla fall tillslut åka hem men ska till doktorn imorgon och få remiss till någon annan doktor. Uh.


Dessutom vaknade jag idag och kände mig så extremt tom. Jag hade ont i armen sen de satt en nål där igår, tung i huvudet sen smällen/lugnande och ont i halsen, typ träningsvärk. Och så kände jag bara en sån enorm längtan efter dig. Att du skulle komma hit och ta hand om mig. Fast saken är den, även om vi varit tillsammans kan inte jag till 100% säga att du hade kommit. Eftersom jag ska på teorikurs lite senare hade du kanske inte tyckt det var lönt. Så har det resonerats innan. Och jag vet jag hade blivit ännu mer ledsen då än vad jag är nu.
Det är egentligen heltsjukt så annorlunda dina ord låter nu om man jämför med förra sommaren. Nu vill du till stranden med mig, förra året ville du bara till stranden om vi var flera. Då räckte det inte med bara mig. Jag bara blir så knäpp på allt.


shows that we ain't gonna stand shit, shows that we are united
shows that we ain't gonna take it, shows that we ain't gonna stand shit
shows that we are united

Kommentarer
Postat av: Frida

men OMG!
för i helvete ta det lugnt med dej kvinna!
och krya på dej såklart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback