The sun always shines on tv.

Det är helt sjukt härligt väder måste jag säga!

Och jag har inte solat alls. Haha. Mamma väckte mig kl nio, visade sig vi skulle köra kl tio och inte kl tolv så det var ju bara att hoppa upp. På med kläder och sen till halmstad. En hel del shopping blev det så min festivalgarderob är nu redo och klar för användning! Massa billigt som inte gör om det blir förstört, man är ju inte dum.

Igår var jag och hälsade på på Osbeck. Det var trevligt att vandra runt där och träffa folk jag i stort sett aldrig träffar annars såvida man inte är ute. Sen följde med Lina hem och ner och handlade. Hemom och tog cykeln och till Lina igen. Fixade inför kvällen och tillslut kom Frida och Lisa, med ett hål i sin kaka. Katten hade tagit för sig av smaskigheterna! Vi (eller jag var det faktiskt mest, jag är grym som grillmästare konstaterade jag) grillade och sen satt vi och snackade skit länge länge. Hur mys och trevligt som helst, blev även en del smsande med varandra. Haha.

"Ni anar inte vilka muskler jag har där nere!"



Kommentarer
Postat av: Frida

jag grillade faktiskt också din aaaapa

2008-05-31 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback