Utvecklad!

Idag var det match!

Först hade a-laget match mot VR 08 och de vann med 3-0, superhärligt ju! Och sen hade b-laget mot VR 08 2 ;) Haha, det var så himla roligt att spela idag, framförallt i första halvlek. Och att självaste Kajsa kom fram och sa att jag hade utvecklat mig, ja det har ju bara gjort min dag! Så himla härligt att få höra. Sen var det i bilen direkt till Kristiansstad och Åhus och mat, glass, familjesällskap. Jag har FORTFARANDE ont i min fot. Jag fattar fan inte vad det är för fel på den jävla ... skit saken. Urgh, sur blir jag.

Idag fick jag dessutom tag på McDonalds så nu kan jag lägga det bakom mig i alla fall. Var ju inte så farligt när det väl kom till saken. Tog ett antal sekunder. Nåja. Laumann ringde dessutom idag också, vilket var trevligt även om vi inte snacka i mer än ca 3 minuter.

Igår hade jag en supertrevlig tid hos Lina ihop med henne, Simon, Martin och Tobbe. När de körde en massa internskämt ska jag väl erkänna att jag haft roligare men ändå! Alltid lika trevligt att träffa dem och alltid en massa skratt. Något annat går helt enkelt inte! Innan under dagen var jag och fika med Nathalie. Vi var på Cecilias och sen strosa vi till Shell och tillbaka. Igår var en dag då jag var sådär sjukt duktig. Promenad, gräsklipperi, promenad och cykel! Oh yeah.


Jag blir så fundersam. Det var ändå en del pikar. Fan, jag vet inte. Jag är med ens så osäker. Vet ingenting, vet varken ut eller in. Orkar inte förstå. Men måste ändå veta. Jag måste ha ett svar. Jag vet vem som kan ge det, men vågar jag verkligen fråga?

Dessutom gott folk, har Sarah fått värsta brännan i panna och på näsa och kinder. Oh yeah, it's summertime!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur slutade matchen då? :D

2008-05-04 @ 12:52:00
Postat av: Sarah

HAHA det glömde jag skriva xD Vi vann med 5 -0 :D

2008-05-04 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback