You say I must eat many lemons cause I am so bitter

Trött, trött, trött.

Så himla seg är jag när jag sitter här framför datorn och galer ikapp med Kate Nash. Blev inte riktigt som tänkt ikväll nu efter matchen, men det blir det ju inte alltid heller. Så här sitter jag och har msn konversationer. Snart ska jag antingen gå och baka eller kolla tv eller äta något som redan finns bakat. Det är vad jag känner att jag orkar. Är så sjukt trött sen matchen. Vann med 5-2 och jag gjorde en tvättäkta assist! Vilket var i stort sett det bästa jag gjorde under hela matchen också. Nej känner mig inte alls på topp nuförtiden.


my fingertips are holding onto the cracks in our foundation,
and i know that i should let go
but i cant

Kommentarer
Postat av: Frida

meeeen! ditt pucko!
du kunde ju ringt mej, satt och möglade hemma och hade skittrist! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback