Cause i'm a backstabber lady, and i dont know why i throw these knives.

And i'm a backstabber lady even though this women tries, to change her life.

Nu var det visst en tag sen sist. Det var inte riktigt meningen. I fredags var fr Hansson och fr Isebring hos mig och vi pimla vin till idol (som det var första gången jag såg i år, helt tappat det). På lördagen tog jag mig en härlig lördags walk med fr Josefsson då vi gick mot solen, igen mulet på andra hållet. På kvällen kom sen självaste fr Orrling förbi och vi festade till det med 324an till halmstad, elvan och valentine. På bussen hem fick vi sällskap av både herr Kärrlander och herr Svensson. Väldigt trevlig kväll. Söndagen var fars dag och efter att pappa fått sin Whiskeyflaska från kvinnorna Pontén så körde vi till stan. Jag och Kärrlander hoppade av på eurostop där vi roade oss och pappa åkte vidare till HBK för att se med farfar. Kvällen spenderades med scrubs, chokladbollar och matte.

Idag har jag varit duktig. Parkerade på körlektionen och sen matteprov. Efter det satt jag kvar (hör och häpna) i skolan för att jobba med tv:s hemsida. Den måste ju för fan bli klar snart, men behöver Dag snart igen. Sen vandra jag mot Nautilus och kuta satan i bassängen. Fy va trött jag är nu. Buss hem och plugga religion som jag ska hålla redovisning om dödshjälp imorgon. Usch nej. nu ska jag sova. Imorgon är det lång dag. Skola 8 - 17 och jobb 16:45 - 21


when your living alone forever, your life can seem like a dream
and when you dont trust anybody, it's hard to let their love in
why am i trying to fight it?


Kommentarer
Postat av: pontus

Haha, tack för köp hjälpen och kvällen med scrubs:)<3

2008-11-11 @ 07:38:36
Postat av: Sofia

TAck så mycket :) Det är mammas gamla haha!



Scrubs är ett tidsfördriv att dö för, Dr dorian är min kung! :) så det så! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback