I'm just another soul for sale oh well.

Igår när jag kom hem tänkte jag skriva blogg, men datorn var av och sömnen var inte långt ifrån så det fick bli ett litet utkast i mobilen istället.

Jag är inte så full så jag inte kan stava, och inte så nykter så att jag orkar tänka på det kryptiska även om jag inte kör straight. Jag vet inte varför jag skickade. På ett sätt ville jag att du skulle veta och på ett sätt inte. Vad skulle det egentligen tjäna till? Jo, absolut ingenting. Jag är mycket medveten om det. Därför har det gått några veckor utan att jag sagt något. Det var när jag gick hem under stjärnorna som jag kände att det var bäst att vara ärlig mot sig själv. Och mot alla andra. Stjärnorna gör så mycket, och det finns två personer som verkligen har fått mig att inse det. Tack ska ni ha. Nu kan även min mörkaste natt lysas upp.


Återigen kallar filosofins värld på mig, galet otaggad som jag är ska jag ta mig i kragen och fix it. Men tanken om att vara sjuk imorgon på provet är alltmer lockande. Gårdagen var supertrevlig och de gillade vår sång. 1 2 3 nu ska det ske!


Kommentarer
Postat av: pontus

You shall not skolk:(.

2008-11-23 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback