Och jag var kär och du var kär. Och jag stod här och du stod här. Hisnande tankar som vi båda tänkte, jag tänker dem nu men vad tycker du?

Vad hoppas du?
Vad önskar du?
Vad vill du?
Är du rädd?
Är det så du är rädd du är rädd?
Om du är rädd, sluta med det!
Om du är rädd och rädd, lägg av med!
Lita på mig, börja med det, lita på mig och sen får vi se!


Ännu en helg till ändå och som den blev. Jag säger ju det, jag är en mupp! Kom med på hela sju bilder sen underbar. Inte konstigt kameramannen började känna igen mig efter ett tag. Kvällen blev vild, galen och vacker! Igår var öppet hus och kvibille på kvällen och dagen spenderades med min trogne vapenväpnare på halmstads julskyltning. Nu är jag hemma. Jag ska snart sova fanimej. Är trött, kall och aningen smått irriterad. Även muppar blir irriterade förstår ni.

Och jag tycker det är lite kaxigt av peterhakansson.se avslutar hela kvällen med en bild på mig&martin glada som få.


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha sarah du var väll ändå glad på varenda bild!? :D hoppas det går bra idag iallafall, mår iallafall något bättre nu. hörs senare <3

2008-12-01 @ 11:49:16
Postat av: pontus

smajlet e ju inte o leka med iaf ;

2008-12-02 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback