Picking up the pieces of my life without you on my mind.

Jag har ont i mitt huvud nu. Jag är trött, har ont lite här och var och börjar bli tjurig, trots att jag ätit. Nej pepp-musik är vad som behövs här i mörka m16! Elton John lyser upp självförtroendet för denna eftermiddag. Plus att Stefan sa det närmade sig en b-uppkörning, gör hela livet en gnutta ljusare. Helgen ligger inte långt bort nu och lördagen är bortlovad till Julia. Mer är inte bestämt. Och jo, Pontus är bäst.

Lika bra att göra som man blir tillsagd.
Blä på allt utom kvällens stundande tacopaj!


once i never hoped to win, you starting down the road leaving me again
the threats you made were meant to cut me down
and if our love was just a circus you'd be a clown by now



Kommentarer
Postat av: pontus

fuck you jag tvingar inte dig;[ ät bajs

2008-11-06 @ 13:59:55
Postat av: pontus

du kan fortfarande äta bajs även om du skyller på nytt styce ;[

2008-11-06 @ 14:00:17
Postat av: lotta

pontus är mooogen

2008-11-06 @ 19:53:20
Postat av: alexandra ek

åååh tacopaj är ju så gott!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback