You thought you might be a ghost, you didn't get to heaven but you made it close.

Helt insnöad på Coldplays nya album och dagens rubrik blir från 42.

Egentligen har jag inte riktigt tid för att sitta här, sängen kallar och dagen imorn börjar tidigt och har fullt upp fram till typ halv ett eller något. Har fullt upp efter det med men då lär jag hinna andas lite i alla fall. Idag var vi på Lunds universitet och jag, Frida & David kollade på arkitet, industriell design och medie och kommunikationsveteskap. Gillar starkt att man kan plugga utomlands. Den idén ska jag fundera vidare på ivarjefall. Det bästa på absolut hela dagen var att jag vann en t-shirt! HAHA. Man skulle skriva ett sms så snabbt som möjligt om vem slår inte det nuvarande rekordet om inte jag?! Haha. Det var dagens höjdpunkt! Sen jobbade jag, hem, desperate och nu här. Sovdags närsomhelst!

Imorgon väntar matte lektion, körlektion, träning på nautilus (yes jag ska testa!), lunch hos farmor och farfar och sen blir det Frida dag och vi ska titta på Sex and the City filmen. Gosh va jag längtar!

Strawberry Swing - en annan jag varmt rekommenderar.


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Tack Tack :)

nästa vecka kommer de!!



Coldplays album är fantastiskt, så är det bara! PUNKT SLUT! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback