I had to stop from the shock of what i've found. A room full with all of my friends dancing round and round.

Gud va bra humör jag blev på helt plötsligt! Bara satt här och började skina! Helskumt minsann. Haha. Nåja. Kanske var det musiken? Paulo Nutinis New shoes är en bli glad låt. Infinity med som har helt satt sig. Sjukt. Dessutom är jag nästan frisk från min förkylning. Mirakulöst frisk från en superförkyld kvällen innan. Måste varit chilin jag bet it. Det var inte kul, men fan vilken förkylningskur! Woho! Nu är jag dessutom extremt jäkla pepp på imorgon. Helt sjukt. Ska bli så jävla kul. Klockan sju kommer Lina och Julia, det blir pizza och snack och sen buss till halmstad. Vi kommer vara där ganska tidigt och något säger mig vi kommer bli aningen onyktra. Men sen ska vi shakea loss på Valentine! Oh yeah va det ska bli kul att träffa mina girls igen! Underbart!


Kommentarer
Postat av: pontus

sover fyllo hoss mig lr tar du buss hem?:)

2008-10-16 @ 22:23:31
Postat av: Hannah

Är det den där som går Trust in me and you will fiiiind eternityyyyyy? Den har jag med på huvet! Och du, snartk ommer du hit! Och emelies bror kommer med! Och killen som jennie has the hots for kommer nog med! Vilken min dude inte gillar alls så han har sagt att han inte ska vara i kristianstad när den killen kommer men jag tycker han ska vara här och träffa dig och det tycker jag faktistk att han ska. Tycker inte du det? Liten träff i alla fall. Så iaf du får se honom :) älskar dig och längtaaar! puss

2008-10-17 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback