I've got to many thoughts in my head now, just wanna sit and watch them grow.

Nu sitter jag här. Klockan har inte ens slagit nio och det är söndag morgon. Söndagar som är sådana dagar då du ska sova fram till eftermiddagen. Men inte jag. Jag har till och med hunnit vara ute och cyklat ett runda, gjort mina knäövningar och duschat så jag är stolt som in i helvete. Kunde bara inte ligga kvar i sängen med alla mina tankar. Trodde det skulle rensa huvudet att komma ut men nej. Det blev tio gånger värre.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag var också vaken då. Fast jag hade bara sovit i typ fyra timmar. Ungefär som hela helgen. Jag är så jävla trött. Helt stört. Och nu sitter man på jobbet till halv fyra. Rövigt! Puss

2008-10-13 @ 07:55:15
Postat av: pontus

vissa sov ju tills någon väkte en sådär elakt av sig :(

2008-10-13 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback