Jag muckar gräl till allt det där jag också vill men inte törs.

Oj va det var kul i fredags och mysigt i lördags och regningt i igår. Gick runt i regnet gjorde jag med. Hmpf.

Nu sitter jag och lyssnar på Infinity. Är nog lite smått besatt av låten ska erkännas. Men anledningen till att jag satte på den var att jag inte hört den på ett tag. Och nu är det problemet åtgärdat. Kallt är det dessutom i mitt hus och jag är hungrig. Sen min frukost halv sju imorse har jag bara ätit två clementiner. Men jag och Lina planerade ju en fika så tänkte att då kan jag ta en smörgås då så blir det lite nyttig fika också. Så resonerar en ung kvinna bosatt i LA som heter Sarah Pontén.

Ont i nacken har jag och trött på att jag aldrig hinner med allting jag vill. Trött på att det aldrig går ihop och trött på att jag avstår att göra saker som jag egentligen vill bara för att göra andra saker som jag också vill. Vad vill jag mest? Inte vet jag. Men snart ska jag åka till Kristiansstad för att hälsa på systern och har köpt på mig hårspolar och hoppas att håret kan hålla sig lockigt lite längre än en bussfärd!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vi får köpa stenhårt spray och spraya ögonen ur oss på onsdag! Jag har nog ändrat mig lite om vad jag ska vara, men ta med tröjan ändå så ska du få hjälpa mig att välja vilket jag ska vara :) puss älskar dig

2008-10-27 @ 15:17:14
Postat av: alexandra ek

JAg är otroligt imponerad av dig Sarah Pontén. Jag förstår verkligen inte hur du alltid lyckas komma på sånna långa bra rubriker! Och krya på din nacke!:D

Postat av: Hannah

WIEE SNARTSNART SNRAT!

2008-10-28 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback