Jag skulle till Prag men hamnade i Polen.

Sen när jag kom hem var nycklarna kvar i baren, så jag sov hos en ung Dj. På morgonen gick jag till replokalen, hon skulle till djurgården. Liggunderlag sen Roskildefestivalen. Just då var det en kunglig säng. 2004 var framtiden. Var allt vi hade och vi trodde på den. Vad hände sen? Och Fridas blickar, och ett nummer i fickan flyter ihop till ett enda stort psykedeliskt mönster, typ LSD. Även fast jag blundar kan jag inte sluta se. Hjälp.
Lyssnar på en inspelad konsert. Åh nej fy fan låter jag sådär? Lika ostämd som min gitarr. Att dricka sprit tar udden av allt. Ringer finska mamma för att få tröst, men finska mamma måste skälla först. Du slänger bort en fin karriär, se på dig själv ska man se ut sådär? Spela i band är du för gammal för, livet går fort tänk på vad du gör. Och Matti och Mikko och alkohol är det sista jag hör innan jag lägger på. Med skygglapparna på in i framtiden, den ständiga rädslan att bli påkommen. Även fast jag blundar kan jag inte sluta se. Hjälp.


Men ikväll så är det

Vi är flickorna som trollar med dessa runda bollar, vi fintar och vi skjuter sen gör vi mål.
För LFK är laget som aldrig tappar taget vi kämpar tills att 90 minuter är slut!
Å så su su su å så pa pa pa å så supa supa vi
å så skå skå skå å så la la la å så skåla skåla vi SKÅL

Kommentarer
Postat av: Frida

vilket fint namn som fanns med i texten hehe :P

2008-10-05 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback